שלבי התכנון הם השלבים המקדימים החשובים ביותר לביצוע הנכון והטוב ביותר של כל פרוייקט. מאז הקמתה, מציעה חברת פלגי מים מעל 50 שנות ניסיון מוכח ומקצועי וידע חסר תקדים בתחום התכנון והעיצוב. תכנון נכון לוקח בחשבון את כל הפרמטרים והאתגרים הניצבים מולנו ומול לקוחותינו – הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת תקציב ומשאבים.

האגף הטכני של פלגי מים אחראי על כל שלבי התכנון ומתמחה בשילוב ייחודי של שיטות עבודה מקצועיות וחשיבה מתקדמת החל משלביו המוקדמים ביותר של כל פרוייקט ועד לסיומו ותפעולו השוטף. האגף מספק סקרים התחלתיים לביסוס כל פרוייקט נתון עם התחשבות בסביבתו והיקפו על מנת לייצר מערך תכנון מפורט ככל הניתן. תוכניות אב, מידול וסימולציות מתקדמות בתוכנות כגון WaterCad ו SewerCad מעניקות לנו את האפשרות להציג את שלבי התכנון בממשקים דינמיים המאפשרים בחינת שינויים בתפקוד המערכות המתוכננות בזמן אמת. בנוסף לתכנון והעיצוב המלאים, אנו מציעים ייעוץ ועזרה בתחום הפיננסי על מנת לספק ללקוחותינו מענה שלם לכל פרוייקט, דבר המקנה לנו את האפשרות להיות ארגון המייצר פתרונות אופטימליים מסוג end-to-end למירב נוחות לקוחותינו בארץ ובחו”ל.

אנו מתמחים בתכנון וביצוע מוצלחים של פרוייקטים מורכבים ורבי תחומים. אנשי המקצוע שלנו מציעים שילוב ייחודי של שיטות מסורתיות וחשיבה חדשנית ויצירתית על מנת לתכנן ולבצע פרוייקטים באיכות הגבוהה ביותר. פלגי מים מעניקה ללקוחותיה את מיטב הכלים העומדים לרשותה בכל תחומי פעילותה – מים וביוב, ניקוז, שפכי תעשייה, חקלאות, חקלאות ימית, מאגרים, מתקני טיהור וכו’.