התפקיד כולל‎:‎
אדמיניסטרציה שוטפת הכוללת בין היתר: ניהול יומנים/ תיאום פגישות, מענה לטלפונים, הכנת והפקת מסמכים (במדיה מגנטית/העתקים קשיחים)‏, ‎אירוח, ניהול קופה קטנה, ‎דואר, וכיוצ‎"‎ב
תמיכה בעובדי המשרד בתחומי התפעול השוטף‎.‎
טיפול שוטף במכרזים לרבות מעקב עד לקבלת תוצאות המכרז‎.‎
עבודה למול משאבי אנוש של הקבוצה בכל הקשור לתחום הרווחה‎.‎
תחזוקת משרד כולל הזמנת כיבוד, טיפול בליקויים ותיקונים וניהול תחום הניקיון‎.‎

דרישות‎:‎

  • ניסיון אדמיניסטרטיבי– חובה
  • יחסי אנוש מעולים!, ראש גדול, אחריות, יוזמה‎, ‎יכולת ניהול זמן באופן עצמאי‎!‎
  • שליטה מלאה בסביבת אינטרנט ובתוכנות אופיס‎ (Excel, Outlook, Word, PP).‎

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
המשרה באקולוג הנדסה, נס ציונה